Thursday, March 31, 2011

Yakin Boleh!! Yihuuu...

Haish..mcm2 la yg aku nak!pelik2!nak tuko keta laa..nak kurus la..nak cantek laa..nak kawen laa..opppss!!lalallaaa..:)byk tul aku nak!!
hr tu jln2 ingat nak beli produk skin care .. tp tu laa..poket tgh skt neh..
so,kensel la dr.murad n trs divert g guardian..hmm..pas puas tinjau.. 
~Taraa...

 tatau la menatang nie bgs ke x.. but so far.. after 1 week pimples x naik.. so consider okey la tu..

mlm td atas permintaan sowang opis met nie, aku godek2 la cr pic lama..
jeng!jeng!!!
tp yg x best nye pas aku tgk ini gambar aku rs down dowh!! pasai pa?? sbb aku dah GUMOKKK!!

sila jgn tny brp berat aku hokey!! sy sgt stress!! 
disebabkan itew sy start pencarian pantene!! eh..bukan2!..
suft net.. maka terjumpa la smula blog nie haa.. http://www.taknakgemuk.com
actually..dl dah penah baca..tp x give a damn..y? sbb sy mls nak pikir! 
sbb apa mls pikir? sbb sy mmg pemalas!! arghh.. SUDAH2!.. .
td lunch x mkn nasik..lapar woo..mkn ikan ngan sayur jer.. 
pas bc blog bdk tuh( ya ke bdk?ntah!) hlg rasa lapar itew!! achewaahhh!!ahaks!!

di kala sy berdukacita, pot pet la ngan lagik sowang opis mate nih.. 
psl diet la.. nak exercise la.. tung tang2x..
rupa2nya kt kelab opis nie ada kelas aerobik!! lorr..cemana aku tatau nih!! ok fyne!
sok kena start! rajin! rajin!rajin! say no to nasik!! hwaa!!! :(

No comments:

Post a Comment